Rainbows and other Stuff ^^
lørdag den 4. juni 2011
I won a retarded teddy bear in an amusement park .___.
Retarded people are awesome....
a
n
d
s
o
a
r
e
y
o
u.
and Obama :'D
... I like squirrels ...
And I'm listening to this right now :'D
Oh, and Jostein, if you see this.... you are retarded too<3 x'D
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar